Spielschrank Dangelstrasse Siedlung

Hoi Mitenand

Ich heisse Robi und bi 22i. Ich ha mini usbildig ineme Kinderhort döfe mache.

Ich wohne sit ich denke chan ade Dangelstrass und bi als Chind immer uf de Spielplatz ih eusere Siedlig go spiele.

Ez hani mer dacht ich wot en Offene Spielschrank ufstelle woni Schufflä , Bölle etc. wür inetue ( alles selber finanziert + Spendene) d'Chind chönted sich denn selber drah bediene wie sie wennd und s Zügs am abig eifach wieder versorge. Ich ha e gueti chindheit döfe ha uf dem spielplatz und wot eifach öppis mal zruggeh.

Leider het mer d Verwaltig gseit dass ich das nöd döf mache will sie nöd denked das es möglich ish und sie au "shlechti erfahrige" kah hend mit dem. Ich finds ziemli schad und han deshalb die Petition gstartet dasmer da epis ändere chönd und de Spielschrank, vorallem i dere Coronaziit, ufstelle chönd.

Danke eu viel mal und en Schöne

Robi

Mit meiner Unterschrift ermächtige ich Robi, meine in diesem Formular gemachten Angaben an Personen weiterzugeben, die hinsichtlich des Sachverhalts die Entscheidungsgewalt haben.